Oluliselt laiemad ja paremad võimalused klientidele

Antud sammuga on Eesti klientidele tekkinud juurde päris palju võimalusi. Et te ka neist teadlikud oleksite, seletame selle siin pikemalt lahti.  Dieta Eesti AS on Eesti turul olnud ca. 25 aastat, Bestmarki Suurköökidel täitub sel aastal 23. Meil mõlemal olid välja kujunenud oma tootekataloogid, mis mingis osas kattusid kuid paljude toodete osas olid sees ka suured erinevused. Pannes tegevused kokku, tekkis kleindi jaoks siit juurde mitmeid hüvesid.

Räägiks alustuseks invetarist. Bestmarki Suurköökide AS on olnud Eestis üks juhtivatest inventarimüüjatest.  Hoiame oma Tallinna laos stabiilselt ca.350 tuhende Euro väärtuses klaase, tadrikuid, söögiriistu, potte, panne jne. See tähendab, et väga paljude kaupade tarneajad on tõeliselt lühikesed. Samas on aga selge, et soovides osta sellist sarja taldrikuid, mida meil laos ei ole, on vaja mõnevõrra oodata.  Hakates esindama Eestis Dieta tootavalikut, tekkis meile võimalus kasutada ka Dieta Soome ladu. See tähendab, et Eesti kliendi kiireks teenindamiseks me saame tegutseda oma lao ulatuses aga samuti saame tellida Soomest kiiresti kohale tooteid, mida meil Tallinnas ei ole.  Kui võtta tootesarjad, mis meil kattuvad, siis tegelikult see võimaldab teenindada kleinti palju kiiremini ja palju paindlikumalt. Dieta on Soomes üks suurimaid inventarimüüüjaid ning tänu sellele on nende Soome ladu ka väga suur. 
Lisaks eelpool nimetatule oli aga Bestmarkil ja Dietal ka mitmeid erinevaid sarju ja partnertehaseid. See tähendab seda, et me saame teile tarnida nüüd tooteid kogu meie enda tootevalikust ning lisaks ka Dieta tootevalikust. See annab näiteks juba pelgalt restorani või kohviku saali sisustamisel meeletu kauba valiku, et leida endale just kõige meelepärasem portselani sari. Meie kataloogi on lisandunud näiteks mitmete tuntud nimede hulgas ka väga kauni kataloogiga Portugali portselanitootja Vista Alegra.

Mõeldes seadmetele on ka täiesti selged ja käega katsutavad eelised tekkinud. Oletame, et vajate kohvikusse külmvitriini. Bestmark on teinud koostööd mitmete suurte tehastega, et pakkuda laia kondiitrivitriinide valikut. Paraku on aga partnerite valik alati piiratud teatud logistiliste piirajatega.  Lisades nüüd meie vitriinidele juuurde ka Dieta valikus olevad vitriinid on aga samu tooteid pakkuda sisuliselt topelt. Sarnane laienenud valikuvõimalus kaasneb mitmete erinevate tootegruppidega. Näiteks saab meilt lisaks Rationali ja Retigo kombiahjudele tellida ka aastaid Eestis väga laialdaselt kasutuses olnud Hounö kombiahjusid.Ka seadmete tarneaegades on juba tunda selget hüpet positiivsuse suunas, kuivõrd kattuvate sarjade puhul saame toetuda nii oma kui ka Soome laole. Kokkuvõttes on seis sama nagu inventarigagi, et omame nüüd palju laiemat kataloogi ning paljude toodete osas oluliselt kiiremat tarneaega.

Hooldus ja remont. Oleme panustanud ja investeerinud oluliselt meie hoolduse parandamisesse. Viimase aasta jooksul oleme märkimisväärselt kasvatanud hooldusmeeskonna suurust ja omame nüüd ka Tartus oma hoolduskeskust, mis katab sealse osa Eestit.  Sarnaselt seadmete ja inventariga on meil ka varuosade osas võimalik toetuda Dieta väga suurele Soome varuosa laole. Omame oma laos pidevalt ca. 400 000 Euri väärtuses varuosi. Kui nüüd lisada selle juurde ka Soomes olev ladu, kust on võimalik varuosi Tallinnasse saada sisuliselt juba järgmiseks päevaks, annab see selge liikumise positiivsuse suunal hoolduskiirust vaadates.  Hooldades ja remontides nüüd ka kõiki Dieta poolt Eestisse selle 25 aasta jooksul müüdud seadmeid oleme juba kuulnud väga palju positiivset tagasisidet meie hoolduse toimivuse osas.

Täiesti uue osana on Bestmarki Suurköökide igapäeva tegevusse lisandunud cash & carry ja e-poe võimalused. Omame tänu lepingule Kaupmehega nüüd Tallinna kahes ning  Pärnu ja Tartu Kaupmehes oma väljapanekut. Oleme seda vähehaaval muuutmas ning kujundamas veel huvitavamaks ja laiemaks, kui ta on siiani olnud. See tähendab, et meie kliendid saavad mitmed lihtsamad asjad osta Kaupmehest koos vajaliku toorainega ning ei  pea üldse meie kontorisse enam tulema. Lähiajal panustame ka oluliselt Kaupmehe e-poe väljapanekusse võimaldades meie kleintidel osta paljusid meie tooteid Kaupmehe e-poest. See on kindlalt koostöö milles võidavad kõik osapooled.

Oleme viimaste kuude jooksul panustanud oluliselt ka meie IT poole parandamisesse just firmas kasutusel oleva tarkvara valguses. Lähikuudel toimuv lõplik siirdumine uuele tarkvarale peaks samuti oluliselt parandama meie klienditeenindust, kuivõrd mitmed protsessid, milles siiani on olnud inimressurss mõnevõrra piiramas hakkavad edaspidi toimuma automaatselt. Kindlasti saavad kliendid sellest esimesena aimu just hoolduse ja remondi poolel.

Oleme viimase aasta jooksul kasvatanud ka personali ca. veerandi võrra. Eriti hea meel on meil enda juures näha töötamas endiseid Dieta töötajaid, kes aitavad meil paremini mõista ja teenindada Dieta kliente.