Tellimistingimused

E-poe üld- ja tellimistingimused

  1. Tingimuste ulatus ja kehtivus
    1.1. Tingimused kehtivad kõigi isikute ja Bestmarki Suurköökide AS (registrikood:10043536, aadress: Siduri 7 , Tallinn, epood@bestmark.ee) vahel e-poe vahendusel toodete ostmisel tekkivate õigussuhete kohta, muuhulgas kohalduvad ka Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
    1.2. E-poe kasutajaks (edaspidi Ostja) on:

või

Ostja kinnitab e-poe kasutamisega, et on tingimustega tutvunud ning nõustub ja täidab tingimusi korrektselt.

  1. Juriidilisele isikule ja füüsilisele isikule, kes tegutseb majandus- ja kutsetegevuse raames, ei kohaldu Tarbija (füüsilise isiku, kes ei tegutse majandus- või kutsetegevuses) suhtes kohalduvad tingimused ja vastupidi.
  2. Bestmarki Suurköökide AS jätab endale õiguse e-poe arendamisest tulenevalt ning e-poe parema ja turvalisema kasutamise huvides käesolevaid tingimusi ja hinnakirja jooksvalt ja ette teatamata muuta ning täiendada. Kui tellimus edastati enne tingimuste muudatuste jõustumist, kohaldatakse Ostja poolt tellimuse edastamise ajal kehtinud tingimusi, v.a kui seaduses või käesolevates tingimustes on ette nähtud teisiti.
  3. Toodete saadavused võivad jooksvalt ja ette teatamata muutuda.
  4. E-poes müüdavaks tooteks loetakse e-poes olevad tooted, mille juures on kuvatud hind ja laoseis.
  5. Juriidilise isikud saavad e-poest ostu sooritada ainult peale endale e-poes konto registreerimist.
  1. Hinnad
    2.1. E-poes müüdavate toodete hinnad on kuvatud eurodes ja tasumine toimub eurodes.
    2.2. Kõik hinnad sisaldavad käibemaksu 22 %.
    2.3. E-poe hinnad kehtivad tellimuse tähtajalise tasumise puhul vastavalt punktis 3 sätestatule.
    2.4. E-poes märgitud toote hinnale võib lisanduda kauba kättetoimetamise transporditasu, mis kuvatakse Ostjale tellimuse vormistamisel. Transporditasu sõltub Ostja poolt valitud sihtaadressi asukohast, ostja valitud kauba kättetoimetamise viisist (pakiautomaat või kullerteenus), tellitava kauba mõõtudest ja kaalust. Valikul „Tulen ise kaubale järele“ (Siduri 7, Tallinn) transporditasu ei rakendu.
  1. Transport on tasuta ostude puhul, mille kauba maksumus ületab 180 €
  2. E-poes olev sortiment ja hinnad võivad erineda Bestmarki Suurköökide kontor-laos olevast sortimendist ja hindadest.


3. Tellimuse vormistamine ja nende eest tasumine

3.1. Kauba tellimiseks tuleb Ostjal lisada soovitud tooted ostukorvi. Ostukorv luuakse, kui Ostja on vajutanud nupule „Lisa korvi“. Vajutades valikut „Ostukorv“ on näha valitud tooted koos tasutava summaga.
3.2. Ostukorvis olevate toodete kogust on võimalik muuta. Tehtud muudatuse kinnitamiseks tuleb vajutada nupule „Uuenda ostukorvi“. Tellimuse vormistamise jätkamiseks tuleb vajutada nupule „Mine maksma”. Edasi suunab e-pood andmete leheküljele (“Kassa”).
3.3. Lehel “Kassa” tuleb täita nõutavad arvelduse ja saateaadressi andmete väljad, soovitav tarneviis, soovitav tasumisviis, ning vajutada seejärel nupule “Esita tellimus”.

3.4. Tellimuse saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:

Pangalingiga või kaardimaksega tasumisel tuleb vajutada kindlasti panga lehel nuppu “Back to Merchant” (tagasi kaupmehe juurde) ning mitte sulgeda enne ümbersuunamist veebiakent.

3.5. Pangalingi ja kaardimakse makseid vahendab Montonio Finance. Tasumine toimub väljaspool e-poodi nii pangalingiga kui ka krediit- või deebetkaardiga tasumisel valitud panga turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele.
3.6. Toodete müügileping loetakse sõlmituks (Lepingu jõustumine) alates tellimuskinnituse järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest Bestmarki Suurköökide AS arvelduskontole.
3.7. E-poes sooritatud tellimuste töötlemine toimub ainult tööpäevadel E-R (9.00-16.00), mis on kehtiv ka „Tulen ise kaubale järele“ tarnevaliku puhul.
3.8. Tellimus tühistatakse juhul, kui ostusumma ei ole 5 päeva jooksul laekunud Bestmarki Suurköökide AS arvelduskontole.
3.9. Tellimuse tühistamise või ostetud toote tagastamise korral tagastatakse ostusumma vastavalt tellimuse vormistamisel valitud makseviisile. Pangaülekandega tasutud summa kantakse tagasi kontole, millelt tasutud summa laekus.

4. Toodete kohaletoimetamine ja üleandmine


4.1. Peale Lepingu jõustumist vastavalt Tingimuste punktile 3.6. toimetatakse tooted Ostjale kohale tema poolt tellimuse vormistamisel valitud tarneviisil:

4.2. Bestmarki Suurköökide AS tarnib kaupu Eesti piires.
4.3. Saadetised jõuavad üldjuhul Ostja määratud tarneaadressile või pakiautomaati 1-4 tööpäeva jooksul alates ostu sooritamisest.
4.5. Juhul, kui Ostja poolt tellitud toodet ei ole kodulehel valesti kuvatud laoseisu tõttu reaalselt laos ja see tuleb spetsiaalselt tarnijalt tellida ning on ilmne, et toote kohaletoimetamine toote kirjelduses määratud tarnetähtaja jooksul ei ole võimalik, ning muudel juhtudel, kui toodete tähtaegne kohaletoimetamine ei ole võimalik asjaoludel, mille eest Bestmarki Suurköökide AS ei vastuta, teavitame sellest Ostjat tema poolt tellimuse vormistamisel teatatud kontakttelefoni või elektronposti teel 2 tööpäeva jooksul arvates Lepingu jõustumisest vastavalt Tingimuste punktile 3.6. ning ühtlasi anname teada tellitud toote kohaletoimetamise tähtaja. Juhul, kui Tarbija kaotab toote kohaletoimetamise pikema tähtaja tõttu huvi toote ostmise vastu, on Tarbijal õigus oma tellimus tühistada ning tellija poolt tasutud summa tagastatakse.

4.6. Kullerfirma toimetab tooted Ostja poolt tellimuse vormistamisel märgitud aadressile. Sihtkoha hilisem muutmine ei ole võimalik.
4.7. Oluline on jälgida tellimuse vormistamisel esitatavate kontaktandmete õigsust (kontaktandmed vältimaks viivitusi ja arusaamatusi toodete kohaletoimetamisel. Bestmarki Suurköökide AS ega kullerfirma ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Ostja poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.
4.8. Tellitud kaup antakse kulleri poolt Ostjale üle allkirja vastu.

4.9. Valides toote kättesaamiseks „Tulen ise järgi“, väljastatakse toode Ostjale Bestmarki Suurköökide AS Tallinna kontorist või laost aadressil Siduri 7 (LADU 1), Tallinn isikut tõendava dokumendi alusel. Ostjale saadetakse kinnitus e-posti teel, kui kaup on komplekteeritud. E-poest tellitud toodete väljastamine toimub tööpäevadel (E-R) kl. 9.00-16.30.
Riigipühadel kaupa ei väljastata.

5. Tellimuse tühistamine ja toote tagastamine


5.1. Tarbijal (füüsilisel isikul, kes ei tegutse majandus- või kutsetegevuses) on õigus peale too(de)te eest tasumist, kuid enne e-poe poolt kauba väljastamist tellijale või kullerile, oma tellimus tühistada, saates e-poe elektronposti aadressile epood@bestmark.ee vastavasisulise teate koos tellimuse numbri ning oma panga arvelduskonto numbriga.
5.2. Peale too(de)te kättesaamist on Tarbijal (füüsilisel isikul, kes ei tegutse majandus- või kutsetegevuses) 14 päeva aega too(de)tega tutvumiseks. Kui ostetud kaup Tarbijale mingil põhjusel ei sobi, siis on Tarbijal (füüsilisel isikul, kes ei tegutse majandus- või kutsetegevuses) võimalus 14 päeva jooksul toode tagastada, saates aadressile epood@bestmark.ee vastavasisulise teate. Toote tagastamise soovil tuleb märkida tellimuse number, ostja nimi, toote kättesaamise kuupäev, arvelduskonto number, tagastava toote täpne nimetus ning põhjus, miks soovitakse tootest loobuda. Toode on võimalik tagastada Bestmarki Suurköökide AS (Tallinna) kontorisse Siduri 7, Tallinn 11313. Kasutamise tunnustega toodete tagastuse puhul on Bestmarki Suurköökide AS-il õigus tagastusest keelduda või leppida kokku asja väärtuse vähendamise hüvitises.
5.3. Toote tagastamisega seotud kulud kannab Tarbija, v.a. järgmisel juhtudel:
– Kui toode on kahjustusega, mida ei olnud võimalik välisel vaatlusel tuvastada ning mis ei ole tekkinud pakendi avamisel;
– Kui toode ei vasta Tarbija tellimuses olevale tootele ( saadeti vale toode).
5.4. Tellimusest taganemise korral punktis 5.2 sätestatud juhul tagastatakse Tarbijale ostu eest tasutud summa, millest Bestmarki Suurköökide AS-l on õigus transporditasu maha arvestada. Tagastatud toote eest tasutud ostusumma tagastatakse vastavalt ostu sooritamisel kasutatud makseviisile 14 päeva jooksul alates taganemisteate jõudmisest, eeldusel, et Tarbija on sama tähtaja jooksul ehk 14 päeva jooksul kauba tagastanud, v.a käesolevate tingimuste punktis 5.5. sätestatud juhtudel.
5.5. Toode tuleb tagastada originaalpakendis. Tootepakend tuleb avada ettevaatlikult seda kahjustamata. Tagastatav toode peab olema kasutamata ja rikkumata. Tarbijal on õigus tootega tutvuda viisil, nagu see on lubatud tavapäraselt poes ning Tarbija vastutab tootega tutvumisel toote väärtuse vähenemise eest, kui Tarbijana olete toodet kasutanud eeltoodust muul viisil. Tagastatav toode peab olema komplektne (sisaldama tootepakendit ja kõiki tootepakendis sisaldunud esemeid, kaasa arvatud kasutusjuhendit).

5.6. Ostjal ei ole õigus taganeda talle spetsiaalselt tellitud eritoodetest. Ostetud kaupa ei saa tagastada, kui tellitud toode on valmistatud eritellimusel.

6. Toodete tagastamine

6.1. Tarbijale müügi puhul vastutab Bestmarki Suurköökide AS toote lepingutingimustele mittevastavuse eest, mis ilmneb kahe aasta jooksul asja üleandmisest Tarbijale. Tarbija peab teatama asja lepingutingimustele mittevastavusest kahe kuu jooksul selle ilmnevusest.
6.2. Tagastamisele ei kuulu :
1) Tooted, mille puudused on tekkinud toote mittekorrapärase kasutamise tagajärjel;
2) Tooted nende normaalse kulumise eest tavapärase kasutamise korral.
6.3. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduse korral on Tarbijal õigus nõuda toote asendamist nõuetele vastava ja puudusteta toote vastu või taganeda tellimusest ja tagastada nõuetele mittevastav toode Bestmarki Suurköökide AS kulul.
6.4. Nõuetele mittevastava toote tagastamise korral kantakse toote eest tasutud summa (koos transpordimaksumusega) Tarbija poolt esitatud pangakontole hiljemalt 14 päeva jooksul arvates tellimusest taganemise ja toote tagastamise soovist ning reaalsest kauba tagastamisest.
6.5. Majandus- ja kutsetegevuses tegutsevatel isikutel on õigus esitada toodetega seoses pretensioon 10 tööpäeva jooksul alates kauba kättesaamisest.
6.6. E-pood vastab Ostja/Tarbija esitatud kaebustele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 14 päeva jooksul. Pretensioone saate esitada e-posti aadressil epood@bestmark.ee või kirjalikult posti teel (adresseeritud: Bestmarki Suurköökide AS, Siduri 7 , Tallinn, 11313).


7. Vääramatu jõud ja vastutust välistavad juhud

7.1. Bestmarki Suurköökide AS ei vastuta Tarbijale tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida Bestmarki Suurköökide AS ei saanud mõjutada ega võinud ette näha (vääramatu jõud).

7.2. Tootepildid on e-poes illustratiivse tähendusega. Toote kirjeldus on üldise iseloomuga ning seal ei pruugi olla kõik omadused välja toodud.
7.3. Toodete hinnad ning saadavus võivad muutuda ette teatamata. Antud juhul jätab Bestmarki Suurköökide AS endale õiguse loobuda müügist ning tagastada Ostjale raha tema arvelduskontole 7 tööpäeva jooksul.
7.4. Bestmarki Suurköökide AS jätab endale õiguse loobuda müügist kui toote hind või toodete kogus on e-poes kuvatud valesti süsteemi vea tõttu.

7.4. Seoses tootjate andmekaartide puudulikkusega võib e-poe toote infos esineda ebatäpsusi. Antud juhul Bestmarki Suurköökide AS ei võta vastutust toote andmete õigsuses.

8. Muud tingimused


8.1. Bestmarki Suurköökide AS kasutab Tarbija poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba Tarbijale saatmiseks. Bestmarki Suurköökide AS edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
8.2. Käesolevates tingimustes eraldi lahendamata küsimustes lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest.